Csatlakozz a Netvisor csapatához

Tevékenységünk magas hozzáadott értékű munkára alapoz

A NETvisor 1998-ban alakult

Jelenleg 50+ fős középvállalkozás, amely megalakulása után gyorsan vált Magyarország egyik vezető informatikai menedzsment megoldás szállítójává. Ezt a pozíciót azóta is számos országos méretű és nemzetközi informatikai és távközlési infrastruktúrával rendelkező ügyfélnél megvalósított komplex és kihívást jelentő projekt figyelemre méltó sorozata erősítette meg.

Kiváló, szakképzett munkaerő

Munkatársaink több mint 80%-a felsőfokú végzettséggel rendelkező villamosmérnök, műszaki informatikus és programozó matematikus.

+1600 sikeres projekt

Több, mint 20 éves tapasztalattal számos sikeres projektet valósítottunk meg.

Nyitott pozícióink

  • Feladatok:

    • A cég termékeinek és szolgáltatásainak értékesítése a cég meglévő és új ügyfelei számára
    • Új ügyfelek felkutatása a vállalat termékeinek és szolgáltatásainak értékesítése céljából
    • Kapcsolattartás a cég meglévő és új ügyfeleivel
    • Az értékesítési tervben foglalt értékesítési célok (pl. árbevétel, nyereség) betartása
    • Az egyéni értékesítési feladatokhoz tartozó presales, műszaki támogató tevékenység koordinálása a vállalat műszaki erőforrásának bevonásával
    • Ajánlatadási és szerződéskötési folyamatok koordinálása, a folyamatok nyomonkövetése,
    • Részvétel a vállalati oktatásokon
    • A vállalat termékportfóliójának ismerete, annak folyamatos szinten tartása

    Az álláshoz tartozó elvárásaink:

    • Legalább 5 év kereskedői/KAM pozícióban szerzett tapasztalat az ICT szektorban
    • Aktív, működő kapcsolati rendszer nagyvállalati/ államigazgatási ügyfélkörben
    • Felsőfokú végzettség
    • Kiváló kommunikációs és kapcsolatteremtő készség
    • Pozitív, sikerorientált attitűd, dinamizmus
    • Pontos, precíz, önálló munkavégzés
    • Proaktív gondolkodás
    • Gépjárművezetői engedély
    • MS Office felhasználó szintű ismerete
    • Aktív angol nyelvismeret szóban és írásban
    • Azonnali kezdés

    Az állás betöltéséhez előnyt jelent:

    • Közbeszerzési eljárások ajánlatadásában való részvétel,
    • Vállalatirányítási rendszer használatában szerzett tapasztalat

    Amit kínálunk:

    • Versenyképes juttatási csomag: alapbér+jutalék
    • Céges autó
    • Vállalati mobiltelefon, családi előfizetési csomag,
    • Cafetéria
    • Magas színvonalú, széleskörű műszaki- és szolgáltatási portfólió
    • Teljes körű műszaki-, és back-office háttértámogatás
    • Stabil háttérrel rendelkező vállalat
    • Fejlődési lehetőség, szakmai képzések
    • Új kihívások, hosszú távú perspektíva
    • Céges rendezvények: csapatépítők
    Jelentkezés Key Account Manager – ICT pozícióra

    Amit biztosítunk neked

    Jelentkezz, ajánlj valakit, vagy csak küldd be az önéletrajzod, és megkeresünk ha van megfelelő pozíciónk számodra!

    Back to top